Pages

Ads 468x60px

Bir Ayda Sigarayı Bırakmaya Hazır Olun

Adım 1: Kendinize söz verin. Sigarayı bırakmak için tüm sebepleri biliyorsunuz fakat bırakmanız mümkün olmuyor. Yapmanız gereken basit. İlerideki adımları takip ederek sağlıklı bir yaşama kavuşacaksınız. Önce kendinize güçlü bir söz verin.
Adım 2: Bırakma tarihini belirleyin. Bugün bırakmaya karar verdiyseniz, 31 gün sonrasını takvimde işaretleyin ve hedefiniz 31 gün olsun. Günlük temiz hava yürüyüşlerine çıkın. Araştırmalar, hazır olmak için beyin jimnastiğine ihtiyaç duyulduğunu ve bu sürenin de 31 gün olduğunu kanıtlar.

Adım 3: Neden sigarayı bırakmak istediğinizin 3 sebebini yazın. Yaşam kaliteniz azalıyor, ömrünüz kısalıyor, birçok organ hasar görüyor, kansere yol açıyor, kalbe zararlı, kan damarlarını tıkıyor..Bu sebepleri bir yere yazın.
Adım 4: Yürüyüşe başlayın. Hergün 30 dk yürümek size disiplin kazandırır. Sigarasız kalma gücünüzü artırır ve kilo vermenizi sağlar.
Adım 5: Sigorta kapsamını kontrol edin. Nikotinden kurtulmak için akupunktur, alternatif terapi ve reçeteli ilaçları deneyin. Uzmanlardan yardım alabilirsiniz.
Adım6: Check-up yaptırın. Sağlık taramasından geçmek her konuda önemli olduğu gibi, doğru zamanın gelip gelmediğini sigarayı bırakmak açısından belirleyecektir.

Adım 7: Çeşitli nikotin yerine koyma tedavilerini deneyebilirsiniz.
Adım 8: İdrakınızı gevşetin. Sigara paketinin yerini her gün değiştirin, light sigara içmeye başlayın, hergün bir miktar azaltın. Gevşeyerek ondan kurtulabilirsiniz.
Adım9: Sigara bırakma merkezine tek başınıza gitmeyin. Mutlaka sigarayı bırakmak isteyen tanıdıklarınız vardır. Onlarla birlikte giderek sinerjiden güç alın. Teşvik ve destek için bir partner gerekli olacaktır.
Adım 10: Hazır olun ve başlayın. Nikotinden kurtulma ilacınıza bugün başlayın ve 30 günün sonunda, etrafınızda kül tablası, izmarit, duman kokusu kalmamasını sağlayın. Yeni bir hayata başladınız ve yürüyüşleri kesinlikle aksatmayın.
Kaynak7gunsaglik.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...